onsdag 2 december 2015

GE MIG NÅGRA FÖNSTER OCH ETT NYTT BEN

Igår snickrades det på stallet , tyvärr visade det sig att tre fönster i gamla avdelningen har gjort sitt och nu måste jag lite snabbt ragga nya fönster....så just nu försöker jag jobba på den biten. Inte helt enkelt att få tag i snabbt. Så har du några bra och billiga fönster 12 x 8 så hör av dig :)
Innan jag har fönster kan vi inte göra klart!


Hästarna höll sig lugna hela dagen igår i sina rätta hagar!
Samtliga hagar har fått nya goda balar, allt för lugnet!
Det frös på inatt och då frös såklart vattenslangarna såklart igen ut till hagarna. Hann dock fylla upp överallt på eftermiddagen så dom klarar sig en dag!

Idag är det kris!!!
Mitt vänsterben började värka nåt in i helvete i natt och när jag steg upp kunde jag knappt stå på det. Knäet är svullet och benet är helt instabilt och värker från ryggen ut i höften och hela vägen ner. Spelar ingen roll i vilket läge jag har det för det värker så tårarna rinner. Hasar framåt och får ju inte ens med mig foten över en tröskel inomhus. 
Att fixa stallet blir en pärs idag....men på nåt vis måste det ju gå.
Att sjukskriva sig är inget alternativ som egen!!
Nervsmärta är fruktansvärt och den som inte har värk vet inte hur jobbigt det är!!!
Att jag nu fått ont i vänsterbenet oroar mig för det är nåt nytt . Måtte det går över!!!

Elever piggar upp dagen iallafall!

//Bubbel- hasar runt




Inga kommentarer: