torsdag 3 december 2015

EN KRISTALLKRONA KANSKE...

Ännu en dag lagd till handlingarna :)
Tack till Nadde som hjälpt mig lite både igår och idag och även Camilla igår.

Idag är mitt ben fortfarande ont men jag kan iallafall gå ganska obehindrat och det är ju stor förbättring. Måste vara en nerv i kläm.

Tillbringat tid i ridhuset som vanligt men klar hyfsat tidigt i kvälloch det är ju en bonus!
Jag är ruskigt trött, gäspar hela tiden.

Jag tror jag har fått tag i fönster idag. Skulle få besked i morgon bitti om dom hade för omgående leverans och det vore ju toppen för i så fall kan vi ju göra klart innan jul...min enda önskan egentligen inför jul - att stallet blir klart !!!
Jag vill ha en ljuskrona av nåt slag i mitt stall....en kristallkrona vore ju tjusigt men kanske dyrt. Ska kolla runt lite på nätet om jag kan hitta nåt :)
Mannen i huset säger att man inte får ha nån om den inte är godkänd för stallmiljö men vem har sagt att jag ska tända den !?!?


Alltså jag ääääääääääääääääääääääääälskar mina geggiga hästtanter ...hm
Tror inte det finns nån icke smutsig del på Fyran i kväll!!!


På detta ungsto börjar det synas att det bor nån i magen :)
Beräknad nedkomst i slutet av mars 2016 


I morgon och i helgen väntas spekulanter igen, vi får väl hoppas att dom kommer !!!

//Bubbel - gillar glitter och glam

Inga kommentarer: