måndag 4 januari 2016

VI ÄLSKAR PRESENTER

Idag känner jag väl inte direkt att inspirationen flödar.
Det är minus sju men känns som minus 10 säger klart.se, själv tycker jag det känns betydligt mer!
Hade önskat man hade lite mer inomhusjobb. Fast det är rent och fräscht i hagarna och hästarnas borstning är ju enkel - alltid nåt! Fruset vatten är dock på minussidan.

Bubbel, Filippa och en inackorderad har varit hos hovis
Hovslagare får man alltid vänta på , Dom kommer aldrig den tid dom sagt men det gjorde ju att jag hann gå in och värma kroppen och dricka lite kaffe!

Fått mocka 9 boxar idag , just då håller man sig varm.

Nawell har förresten fått en medryttare ...på prov än så länge men ändå. Bra!

Idag när vi hämtade posten i postlådan låg där två nyårspaket....gissa om mottagarna gillade dom!!!!

Ringt ett par spekulanter i dag också , trevligt!

Nu ska jag försoffa mig lite
//Bubbel - med halkfria vinterskor

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror ej att Hovis har nån klocka