tisdag 2 februari 2016

26 ÅR UNG

Idag fick jag en film skickad till mig....gissa vem av mina före detta hästar det är???



Det är mitt gamla avelssto Nadja som jag hade i många år, Nuddi har i år uppnått den aktningsvärda åldern av 26 år. Hon är alltså född 1990 e: Maraton - Aladin Z

Första avkomman var e: Landlord men han förolyckades som ung

Hennes avkommor här med eventuella fel för placeringar som kan vara högre än angett.
Natasja LH - 97 e: Bellini. MSV Dressyr
Nadinah LH -02 e: Stanford , exp Finland. Plac årgångs championat hoppning och tom nationell 1.20
Natahalia LH - 03 e: Stanford. 1.35 hoppning
Nadir LH -04 e: Camiell Flamingo Z, MSVB dressyr
Naghini LH - 05 e: Bernstein, förolyckades som treåring. Lika gul som Bubbel och en favorit!
Nagharo LH-06 e: Figaro R .1.20 hoppning
Naghano LH-07 e: Playtime. Har ingen info vad han gjort tyvärr.
Naghero LH-09 e: Ludwigs Champion. 1.20 hoppning




Nawell LH - 10 e: Weltman - finns kvar här. Plac LB dressyr.
Efter jag sålde henne som 20 åring har hon fått Nachos -12 e: Click And Cach
och är fortfarande hos samma ägare där hon på ålderns höst får återgå till att vara ridhäst och nanny åt unghästar, ett härligt hästliv. Det är så roligt när hästarna blir gamla och Nadja är ju fortfarande lika fin i kroppen som hon alltid varit. En go häst, saknar henne ibland!

Tack för filmen , Carola :)





Inga kommentarer: