söndag 28 februari 2016

BORDE VARA FÖRBUD

Idag är jag trött, otroligt trött. Borde vara förbjudet att vara så här trött.

Kändes som om mockningen idag aldrig tog slut.
Ingen inspiration till nåt men har iallafall rensat mammor och barn från några kilo päls och krattat stallplan ren från hörester.
Mannen i huset har satt ytterlampor på stallet och kört ut nya balar i hagarna <3

Undrar om det är gårdagens tangofox kurs som gör sig påmind i min gamla kropp. Var en superrolig kurs i går!
www.dansgalningen.blogspot.se

Härligt väder i eftermiddag , solen gör en glad!!!

Åt Tacos till middag och sen blev jag så trött att jag somnade i soffan en stund och poff så var det mörkt ute och dags att göra kvällsrycket i stallet.

Nu slökollar jag lite på TV och har skrivit uppstallnings fakturor för inkomster gillar man ju!!!

I morgon är det träning i bassängen och så ska jag käka lunch med pappisen i staden.

Stort grattis till min uppfödning Weltfhyr LH som med ny ryttare ( den tredje i raden) vunnit en LB:1 och tog en andraplats i LA:1 idag i deras första starter. Roligt med hästar som har fina temperament och god ridbarhet och givetvis duktiga ryttare. Ekipaget träffar jag dessutom när jag är i Vetlanda och håller träningar. Heja dom!!!!
Finns en häst med samma pappa här och liknande möderne om nån letar ny häst, givetvis är även den född här....Välkommen ;)

//Bubbel - sluppit ridning idag

Inga kommentarer: