måndag 15 februari 2016

TOPPEN TROTS TOPPIG

Idag är det måndag igen. 
Varit i staden hos sjukgymnasten som gjort mig blå i nacken och högerarmen då hon stack mig mkt. Jag har för tillfället väldigt ont i nacken och högerarmen pga min artros och har nån nerv i kläm. Hoppas det blir lite bättre nu. Var på ett bassängpass också och det var som vanligt toppenträning.

Så här ser en ettåring ut i januari. Överbyggd med toppigt kors....gulligt!



  En sak jag verkligen inte förstår är hur en parkeringsautomat på sjukhuset har kunnat vara ur funktion i FEM HELA VECKOR???? Görs reservdelarna på en annan planet eller???
Det gör mig dessutom tokig att man får köra fram och tillbaka, fram och tillbaka för att hitta en plats..det är ju alltid överfullt på måndagar. I-landsproblem , jag vet..


Filippa & Bubbel . Söta traskar dom omkring!!!

Nähäpp , dags att gå och sova....imorgon blir det roadtrip!

//Bubbel - älskar utflykter

Inga kommentarer: