onsdag 17 februari 2016

UPPIGGAD

Hungriga stallkatter ....

Igår var vi på turné till helvetet på jorden, Ullared ;)
En mkt mkt trevlig tripp. Resan är liksom halva nöjet. 
Lyckades shoppa en del men var inte värst!
Blev några tröjor och skjortor - perfekta för dans och en favorit , fleecetröjan....denna gång bytte jag dock färg.


Jeans och ridbrallor (179:- st)


...Åsså lite annat smått som var lägre pris än på hemmaplan. 


Jovisst blev det hästprylar också.....hmmmm det är där summorna springer iväg...haha!!!
Hivade in dom kassarna i stallet direkt.

Just nu är det kaffepaus i mitt liv. 
Haft elever (2 pass) i ridhuset på fm och några till ska klaras av innan det blir kväller. Jag har dessutom 4 boxar kvar att mocka
 Härlig vårvinterdag med strålande sol och det gillar jag!
Sol = man ser hur skitigt det är inomhus så jag måste helt klart ta ett ryck med snabeldraken också!

//Bubbel - har sitt jobbpass kvar



Inga kommentarer: