tisdag 19 april 2016

FY FÖR ÅSKA

Usch sånt tråkigt väder idag. Regn, blåst på tvären, hagel & drivis och ett jäkla åskväder. När åskan kom blev jag så rädd så jag var tvungen att gå in....drog ur alla kontakter och tog mig en kaffe brejk!

Full rulle hela dagarna tur att man har ridhus när vädret är så sunkigt. Mammor och barn har gått där dom sista dagarna för det går inte att ha dom utomhus. Barnen får leka av sig, mammorna har gjort underlaget till matbord och hö är spritt mest överallt men det får vi överleva när det är aprilväder!

Elever som vanligt men har också hunnit ett fika besök på fm och det var ju trevligt!

Blivit avbokad som domare till Theleborg på söndag då dom hade för få starter men på lördag dömer jag lag i Vimmerby och det blir ju rätt lång dag med stor klass!

Boriz liksom lilla Kiara hade skött sig fint sa piloten ...jag hann inte direkt kolla dom idag!
Får väl vara med i morgon..man hinner inte allt alla dagar hur gärna man än vill!

I morgon kommer massören igen till två hästar denna gången!
En av mina ( Nawell) och en inackorderad!

Ikväll när jag var klar i stallet åkte jag till staden och testade nåt nytt (för mig) Kizomba.
Härlig danskväll, roligt kurs. Länge sen jag var på Jivers!!!
Mkt trevligt, får bli ett återbesök nästa vecka

//Bubbel - med dans i benen



Inga kommentarer: