onsdag 11 maj 2016

VELPJUTTEN HAR VALT

Velade såklart in i det absolut sista på hingst till Lycka men efter googlat lite så tror jag det blir bra med denna kille!

http://www.verbena.se/?page_id=967

Touchdown - Bernstein - Magritte.
Så fick det bli, semin beställt!

I morse var det kö till seminspiltan och det är fler som det är beställt till idag.

Dagen har varit rörigare är rörig med många omplaneringar men det är sånt som händer. Tror det mesta är fixat som det ska och alla hästar är där dom ska vara....
Även om jag inte hunnit allt som var planerat!

I kväll har jag varit i Herråkra och haft träning. Fick köra igenom värsta brandröken. Hur resonerar man när man ska bränna ett naturreservat mitt i denna torka???? Verkar otroligt korkat!! Dessutom tänker jag på alla djurbebisar. Kunde man inte välja en bättre tidpunkt om man nu måste göra nåt sånt....
Hur tänker Länsstyrelsen som ger tillstånd till det????
Idioti tycker jag iallafall!

Avslutade dagen med lite mer mockning och vi har satt upp boxvägg i stostallet för platserna behövs!

I morgon behöver jag minsann bygga staket. Välkommen om du inte har nåt att göra ;)

//Bubbel - tyckte det luktade tjej i boxen, hmmm

Inga kommentarer: