måndag 25 juli 2016

AVSKYR ATT LETA BIL

Försöka köpa en bil är förbaske mig det tråkigaste jag vet....idag har jag gått igenom Växjös samtliga bilhandlare och hamnade även i Tingsryd men där fanns väl inte ett skit i mitt prisläge eller nåt som jag får dra hästtransporten med. Det var länge sen jag var så här grinig. Önskar jag var miljonär!

I Tingsryd var det marknad märkte jag....den gick jag INTE på, inte heller fikade jag på Hyllan. Första gången i världshistorien som det hänt.
Däremot köpte jag en massa hästmat och plastbunkar på Hammarplasts sommarshop!

I övrigt en halvdag i stallet med stokoll i morse, mockning och sedvanliga vattenrundor.

Nu har jag tagit en koll på nätet efter fler bilar så jag åker väl nån stans och letar i morgon eftermiddag också...tröttsamt, mkt tröttsamt!

Om nån har en Suzuki Grand Vitara, Honda CRV, Kia Sportage, Nissan X-trail eller liknande till salu kan ni ju hojta till....tack på förhand

//Bubbel - vill ha en likadan bil som nu fast nyare

Inga kommentarer: