tisdag 20 september 2016

ÄNNU EN DAG!

Idag är en sån där dag när man ska hinna lite extra mkt och när man har mkt att göra hinner man lite mer...
Fakturerat....så nu hittar ni lektionsfakturor i facket vid sadelkammaren..varsågoda :)
Passat på att betala räkningar - inte lika skoj!¨

Städat mitt kontor så gott det går....älskar att slänga saker och lite fick jag minsann ihop!!!

Krattat löv för det finns det minsann gott om.

Har dessutom "plågat" elever och vi har gjort ett galopp pass på Winlight. Hon är en jätte trevlig liten häst. Hade tänkt filma henne lite idag ....fungerade min telefon??? Svar NEJ, den hade såklart inget minne över!!! Kom , kom och provrid henne!!

Boriz och Nawell har bytt hage och fått en ny hösilagebal....mums!

I övrigt är många fölnosar pussade och ett par äldre också!!!

Börjar bli dags att tvångsbesöka nån och låna deras tvättmaskin  (eller får jag väl ta med tvätten och köra ner till sjön) för här är som vanligt torrt och eländigt!! Idag kunde jag faktiskt fylla några hinkar i stallet och fylla på hos dom som bor inne på natten men sen är det tomt igen!

Det finns ytterligare en sadel till salu. En allroundsadel, 17 tum bomvidd 32 (normal) 1000:-
För er som undrat så är Bates hoppsadeln såld men det finns 2 äldre Stübben hoppsadlar kvar 1500:- styck. Hojta till om ni vill testa...


Nu ska jag ha lite trist i soffhörnet medans sjuklingen i familjen ligger och sover och det är ingen av hundarna!

//Bubbel - dubbelarbetat


Inga kommentarer: