tisdag 27 september 2016

INGET BLIR KLART


Fick målarinspiration när jag hade en stund över mitt på dagen....hann dock inte färdigt idag för jag fick besök och en kaffestund (vilket är mkt trevligare) och sen var jag ju tvungen att köra ett varv med dammsugaren bara för hon som var här påminde mig om just städning....hann dock inte klart det heller ( för jag har ju ett jobb också ) så nu har jag samma projekt att ta tag i, i morgon också mellan varven!




Jag .....gillar inte att städa!!!

Detta vill jag ha....kan nån köpa det till mig???? Från ES

Har ångest....ska jag eller ska jag inte köpa en häst???
Kommer förmodligen ångra mig resten av mitt liv om jag inte gör det men har varken tid, plats eller egentligen råd att köpa den. Tiden är illa vald. Fodret är dyrt i vinter, brunnen är torr och stallet är fullt.....men min hjärna går ändå på högvarv och jag har ångest över detta!!!!


Boriz på morgonens ridbanepass.
Winlight fick öva fattningar på lina idag

Undrar om det blir nåt regn inatt?? 
På KLART.se säger det regn 05.00 - det hoppas jag på. Sen vill jag ha en solig dag till. 

//Bubbel - målarkludd

Inga kommentarer: