måndag 26 september 2016

NÖJDA OCH GLADA

 Saker jag inte vill ha , dom gör jag mig av med.....varit och postat iväg en hel drös idag !!!
Boriz var mkt social när jag åkte vattenrunda.

Dessa två verkade mkt nöjda vid kvällens ridbane pass!
Vi hann med en kaffestund också - bra för sinnet!!!!

Denna lilla söta var jätte fin på förmiddagen idag!

Kvällssolen över farmen. Man kan då inte klaga på vädret. 
Jag hade lektion på ridbanan i kväll tills det var mörkt. Tror faktiskt det är sista måndagen vi kunde vara utomhus på kvällspass men härligt att vi kunnat vara det så här länge denna härliga höst!!!!

Vattenbristen är dock mindre härlig men vi hankar oss fram ett tag till , det är ju såååååååååååå tråkigt att behöva borra brunn. Pengar som jag hellre skulle göra nåt roligare för men händer inget drastiskt kommer det bli ett faktum!
Idag skickade jag tvätt med Nadde...och just att slippa tvätta själv är ju förstås rätt OK..moahahhaha

Inatt hoppas jag det är lugnt i hästhagarna så jag slipper stiga upp och nödmata vid tretidensom som jag fick göra föregående natt då hästarna for omkring.
Det hade varit grisar nära....hate them.
Har en häst med svullen rumpa, en med ett överben och en med ett svullet bakben idag.....förbannade skit.

//Bubbel - gillar dock extra nattmat


Inga kommentarer: