lördag 17 september 2016

I HATE IT

Jahapp trodde vattenmängden räckte idag....men redan vid 14 tiden var det tomt i brunnen och då hade jag ju för tusan inte fyllt knappt nåt alls. Detta är ju för tröstlöst. I morgon får det bli vattenjakt så vi kan fylla på vattenbaljorna i alla hagar. Jag har verkligen inte lust med detta jäkla extra slit!

Nawell är riden idag och han verkar glad och den bekymrade rynkan över ögat är borta...det är sånt jag noterar. Hade också trevlig kaffestund inkluderad mkt fniss med ryttaren.

Bubbelmannen är nyklippt och fin och jag tog mig en liten ridtur på em då det var soligt och fint!

I kvällningen däckade jag en stund i soffan....hujedamig.
Nu har jag aptråkigt. Jag tycker inte om att ha tråkigt!!

I morgon kommer hovslagaren....välbehövligt!

//Bubbel - nyfrisserad


Inga kommentarer: