onsdag 28 september 2016

MYCKET NÖJD MED MIN INSATS

Idag har jag lagt några timmar med pensel i handen 3 dörrar är målade med tjära & balsamterpentin blandning och 7 dörrar har jag laserat. Nu kan jag stryka det på min to do list....gött!!


 Regndansen i går kväll gjorde nytta ....vi har fått 7 mm regn idag....bieffekten av extremt leriga kusar får man på köpet som sagt och mina elever här på hemmaplan hade lite att göra innan dom kunde rida. Får väl klippa och täcka hästar så det blir lite enklare tror jag!
Varit iväg och haft träning i kväll också men det börjar bli mörkt att stå utomhus kvällstid. Vi red igenom delar av LA:1. När blicken är med blir rörelserna bra!!!!

Ikväll är stallet fullt med hästar....det är höst nu. I morgon får tant mocka åt 8 st....blääää

Hann inte se mer än fem minuter av Bonde, men nu ska jag soffhänga en stund innan snoze iallfall!

//Bubbel - bor självklart inomhus

Inga kommentarer: