fredag 2 september 2016

RÖDA ÖGON

Idag har jag varit dödens trött hela dagen med rinnande ögon och täppig i näsan. Nåt allergiskt tror jag.

Flyttat Nitro & Boris + Knaster & Råsa till nya hagar och gott gräs ett extra plus blir att jag slipper mocka några dagar till dessutom!

Bertil har fått busa av sig ordentligt i ridhuset för igår busade han igenom grinden ute...en del föl är mer "vilda" än andra så ridhus är bra när överskotts energi ska bort :)

Jobbat Wilma i linan över bommar!

Haft elever i två omgångar och vi utnyttjar att vara utomhus så länge det går men i dag dammade det rätt ordentligt igen.

Nu ska jag stödvila lite i soffan resten av kvällen
I morgon vill jag helst inte göra nåt och på söndag är jag och dömer hela dagen hos Södermöre!

Vet nån var i Uppvidinge det är tagit kvarka prov??? Tröttsamt skit

//Bubbel - vill absolut inte få kvarka

Inga kommentarer: