torsdag 13 oktober 2016

DEAL OR NO DEAL

Gjort en deal i kväll på en styck häst. Handslag är ju det som gäller... Tror både jag och den blivande hästägaren blir nöjda med den. Sen är inget sålt förrän besiktning är klar och pengarna finns på kontot. Men häst och ryttare passar iallafall mkt bra ihop och det blir roligt att följa dom om det blir affär!!!

Fixat höstpyssel och tagit in alla trädgårdsmöbler men det är ju inte dåligt att kunnat sitta ute till i mitten av oktober och fika. Plockat mängder av fallfrukt. Hästarna gillar ju äpplen

Idag har jag inte friserat hästar utan idag var det Daisys tur att få höstfrisyr!

Tillbringat trevliga timmar i ridhuset.
Fick skynda mig in så jag hann kolla på dokumentären om Sannex på TV, hann nästan se hela. Var ju evigheter sen jag dansade - måste bli ändring på det! Ge mig lite mer tid och energi!

Ont i min rygg - ogillar.

I morgon är det veterinär som gäller. Kastrering, besiktning, vaccinationer, 90-dygns koller.
Om nån har tid att hjälpa till från 13 tiden med kastrering mm får ni gärna hojta till!!!

Nu mot sängen
//Bubbel - not for sale


Inga kommentarer: