söndag 13 november 2016

DEN HEMLIGA KLUBBEN

Idag har jag lekt med dessa synnerligen trevliga individer ett antal timmar.
blev bjuden på både skinkmacka och kaka som avslut, man tackar!
Hade tänkt att det skulle vara en lugn söndag men var i stallet hela dagen och hann inte ens gå in en kortis! Nu känner jag mig ruskigt frusen i min kropp

Anki/Nawell, Gunilla/Hexagon, Ylva/Nian, Nadja/Boriz

För alla som förmodligen undrat....japp han är numera klippt....hahahahhahahaaaa


Grattis till dessa två som vann igår. Idag startade dom en Prix S:t George dock inget pris där!


Idag har min idol gått bort, gamla fina farbror A har somnat. Jag kommer sakna honom jätte mycket men att få bli gammal vara pigg & frisk, gå och lägga sig och bara somna måste ändå vara det absolut bästa sättet när det är dags!

LH förresten ....det står inte alls för Lilla Heda som jag alltid trott fick jag veta idag....nipix  

//Bubbel - LäckerHäcken

Inga kommentarer: