fredag 18 november 2016

INTE MIN UTAN DIN

Fredagsmyset i stall och ridhuset är avklarat för denna dag. Gillar fredagens sista lektion för det är ett bra gäng. Var dåligt förberedd i dag då jag "missat" en elev men det löste sig med att bästa Boriz fick rycka in. 
Han är så jätte duktig på alla vis den 4 åringen. Okomplicerad och gillar läget oavsett nya ryttare och det ser superbra ut när alla rider honom så man glömmer bort att han bara är bebis. En riktig stjärna!
När jag ser honom blir jag så jäkla sugen på ett försök att ta tag i ridandet på allvar. Jag vill tävla 🏇

Idag är Nawell LH inte längre min häst även om han fortsatt finns i stallet och gick med på kvällens träning för från nu har han en ny matte och det känns jätte bra att dom funnit varandra! Helst vill jag att dom bor kvar här för evigt för hans matte är så attans trevlig!

Ikväll har mannen i huset kommit hem igen från sitt jobb på bortaplan så då behöver jag ju inte vara mörkrädd så inatt kan jag nog sova 

//Bubbel




Inga kommentarer: