torsdag 17 november 2016

UTSLAGEN

Sov jätte dåligt i natt. Hörde ljud hela tiden. Var uppe och yrade, hundarna skällde.... undrar om det var grisar här eller älgarna kanske, usch

Varit full rulle mest hela dagen förutom en stund när jag däckade i soffan av ren utmattning.
Jag tror Nadde var här då men jag är inte riktigt säker, kan ha drömt det också???
Det har tagit på krafterna när Wilma inte varit pigg men idag verkar hon som vanligt

Elever i omgångar där tre varit här med egna hästar. Det är både roligt och lite omväxling från mina vanliga egna hästar som man ju känner utan och innan.

Nian är nyklippt i eftermiddag. Tycker han är rund som en boll nu. Han har verkligen biffat på sig senaste månaderna och han kommer mer till samling. Gillas!

Om jag åt lite i går så blev det desto mer idag....middagen bestod av raggmunkar och fläsk för det var jag sugen på idag....

Nu är det Svartsjön dags....spännande:)

//Bubbel - mätt






Inga kommentarer: