tisdag 8 november 2016

NYA DJUR PÅ FARMEN

Det är vinter nu och det är en markerad medellinje i ridhuset eftersom det snöade på tvären i helgen...eller nu syns den kanske inte så mkt längre men vinter är det !

Trött hund - alltid

Vi har en älgfamilj på besök en ko med två kalvisar. Ikväll snosar dom I grannens trädgård för dom är mätta efter alla äpplen dom käkat. När jag först såg dom trodde jag att det var Nitro och Knaster som rymt från lösdriften så jag satte av efter dom men snacka om att jag blev paff när jag i mörkret såg att det var älgar....hjäääääääälp!!! Bilden lånade jag på nätet för dom jag tog är lite för suddiga.

Idag har ordinarie hovis varit här och Boriz och Nawell har vinterdäcken på . Verkat Wilma, LM, Amarettwo och Eliza. En mjukstart för honom!!!

Snälla låt mig sova i natt ....hjärna sluta snurra :)

//Bubbel - haft ett roligt ridpass

Inga kommentarer: