måndag 7 november 2016

SOFFPOTATIS

Hivade ut alla hästar , mockade några boxar och sen halkade jag in till stan i morse. Det var värsta isgatan fram till Braås. Usch!

Hårdträning i bassängen - mkt bra och sen till sjukgymnasten och gnälla över ryggen som är ond och benet som är avdomnat. Hon kände och klämde och det är vid L3 det hänt nåt. Fasen jag som haft diskbråck L4 L5....vill verkligen inte ha på nytt ställe men jag känner ju när hon trycker där att det är därifrån det onda kommer denna gång.
Som om inte det räckte så berättade hon att hon inte får vara kvar på sin plats och att jag därför bara får gå dit en endaste gång till och det gör mig verkligen deprimerad. Hon är ju den som gör att jag kan hålla igång och jobba.
Vad fasen tar jag mig till sen??? Lägger mig under en sten och döden dör eller????
Fick iallafall order att ta det lugnt och tja jag gör väl det....idag iallafall!
I morgon har jag inte tid. Hovis på morgonen (om han inte ångrar sig) och sen rullar dagen på med elever och sånt!

//Bubbel - har en soffkväll

Inga kommentarer: