onsdag 2 november 2016

SPEKULANT GÅNGER TVÅ

Jag hatar när vädret är runt noll ....det är det absolut värsta väder som min kropp vet. Jag fryser ända in i skelettet. Det blåser på tvären, snön yr och det är iskallt!!
Ny mössa invigd så även nya sockar i merlino ull (varma) och tjockjacka!

Denna fina killen har varit och tränat idag. 
Fina färger på outfiten!
Det är ju höstlov och det tillbringas helt klart en hel del timmar i ridhuset för min del. Skoj!


Spekulant gånger två på denna killen, en på FM en i kväll!


Spekulant gånger ett på killen nedan har vi också hunnit med.
Den som provred denna känner ju väl till mina uppfödningar då hon tränat ett par av dom. Hon tittade även på den övre yngre förmågan idag!

Dagen har då såklart varit fullspäckad och i kväll räknar vi in dom flesta hästarna inomhus dessutom så grattis till mig som har lite mer mockning på schemat i morgon!

Ute snöar det. Usch!

//Bubbel - krävde tidig ingång idag

Inga kommentarer: