fredag 2 december 2016

HAGPRYDNADER


Härligt väder idag och fullt upp hela långa dagen men har hunnit njuta i solskenet också. 




Om man skulle köra in nån häst kanske....så kan dom jobba framåt våren 😁 troligen en superidé...haha!


Hunnit med spekulanter också. Dock inte på denna kille som är Diamonds Zixxaq LH  dvs Busige Bertil utan hans ett år äldre bror Diamonds Caviisi LH dvs Kalle Knaster!
Fast dom kollade på honom också eftersom dom ville se mamma och broder!


Lite småbusiga hästar på dagens träningar. Dom gillar att få fast mark under fötterna för i hagarna är det halt så där har dom som tur var hållit sig i skinnet!


Denna kille är ju helt underbar ! Kan jag behålla honom som hagprydnad & underhållare????



Nu ska jag minsann äta ostkaka och fredagsmysa lite. Sopis han snarkar gott i mitt knäveck

I morgon ska jag åka på tur....den turen jag trodde jag skulle gjort förra lördagen!

//Bubbel -  utflyktar sig

Inga kommentarer: