lördag 3 december 2016

TURNÉDAG

Shettis i tidig morgonsol!
Uppe hyffsat tidigt och fixade stallet och mockade alla utom tre boxar som jag "sparade" till Nadde och sen for jag & Karina till Eksjö för att hälsa på Karin B och hennes fina anläggning och gå på Eksjö Julmarknad och ha en ledig dag helt enkelt. Dock med liiiite hästinslag såklart!
Umgåtts, käkat, fikat minglat i byn och haft allmänt trevligt
Dock borta bra men hemma bäst  - jag blir ju apseg av att vara på tur och umgås.



I morgon hoppas jag på sovmorgon för det är inte min tur att morgonfodra, tänkter ta en långfrukost också så banne den som stör mig innan det är lektionsdags mitt på dagen!

Uääääääärk värmde lite glögg med lakritssmak usch blä fy så äcklig. Rekomenderas icke!

Halsont och lite nässnor har jag ....känner mig lite krasslig faktiskt.

//Bubbel - säger blärk

Inga kommentarer: