tisdag 6 december 2016

LITE FÄRG BÅDE HÄR OCH DÄR

Nu har ridhus pyntandet startat. Blinkande lampor på kortsidan är alltid bra träning!

Investerade i två nya borstar igår som passar mina onda händer. Minns inte när jag köpte nåt i borstväg sist så det är jag helt klart värd!


 Dagens första träningsekipage i ridhuset! 
Vill helt klart se dom på tävling till våren!

Dagens andra ekipage till träning! Plötsligt händer det och ryttaren fick till dom där bakdelsvändningarna. Lyckades få ändan på rätt plats i sadeln :)
Genomgående fin form och god takt!

Sen har dagen flutit på med mer träningar och avslutades med lösgalopp av en häst i ridhuset innan jag fick ta kväller och det blev sent idag också.

Denna gubbe tycker att vi tillbringar för mkt tid i kallt ridhus! Han kan konsten att se eländig ut oavsett väder. Måste väl vara mysigt under filten!

Jag har faktiskt spacklat lite vägg i kväll och målat lite också.
Kletade lite färg i mitt hår också...dock inte samma. 
Nu soffa en stund.
Jag fryser. Det är -8 usch!

Inga kommentarer: