måndag 23 januari 2017

HÄSTAR GER MIG ÅNGEST

I morse när jag kom ut i stallet hade en boxvägg gått sönder vilket innebär att hästen i boxen antagligen rullat fast och tagit spjärn mot väggen. Var lite krux att få ut genom dörren men ingen skada vad jag kan se. Nu är väggen åtgärdad iallafall.

For till staden och körde ett hårdpass i bassängen. Känt mig helt slut hela dagen sen och min mage klappade ihop frampå eftermiddagen - inte av träningen men av nåt jag ätit antagligen.....hatar min mage den besvärar mig.

Hästarna for som stollar vid kvällens insläpp. Gammal gul galopperade baklänges ner mot stallet och Hexagon var drog omkull utanför sin hage när jag skulle hänga upp grindhandtagen. Trodde faktiskt det gått illa för han låg bara på sidan och stönade och många tankar hann fara i huvudet.
Nitro hade ett sår på sitt bakben i kväll och jag har faktiskt ingen som helst aning om vad han kan ha skurit sig på i den hagen som dom går i....mkt märkligt.
Jag får ångest över dessa djur och deras bravader.

//Bubbel -kör mina trix

Inga kommentarer: