onsdag 18 januari 2017

LITE AV VARJE BLIR EN HEL DEL

Idag har vi löshoppat hästar såväl stora som små.....
bla Amarettwo LH - 15 e: Luxus CML - Bernstein. 

Mannen i huset har gjort två nya matlådor....så stora att Bamse och Loppan förmodligen kan ha dom som box :)

Tog en fika med Sparris igår....den enda som verkade vilja fika med mig men det var inte det sämsta.

Igår drog Råsa vidare på nya uppdrag igen. Nu till uthyrd till Åseda Ryttarförening igen. Det blir tredje gången hon är där och jobbar för dom gillar ju henne!

Igår hade jag nya elever också och det är ju alltid jätteroligt när folk hört gott om verksamheten och vill börja rida just här och just för mig !!!!

Farmens hundar...ehhhh menar shettisar!!!
Alltså dom är så söta så man dööööör.

Idag en månad sen Nian försvann och det gör fortfarande ont i mitt hjärta när jag tänker på honom och det gör jag ofta. Det går liksom inte att ersätta honom. 💔💔💔💔

Nu är jag trött , övertrött

//Bubbel - jobbar lite för många timmar tror jag



Inga kommentarer: