fredag 27 januari 2017

TYCKER SYND OM MIG SJÄLV

Usch, blä, fy....började veckan med magont och i förrgår kväll så flög en riktigt rälig förkylning på mig när jag hade elever bara från ingenstans....orkar ju ingenting, snoret flyger omkring när jag nyser, febrig och matt fryser och är genomsvett om vart annat. Varendaste muskel i kroppen värker.

 Gör det absolut viktigaste i stallet och hade mina elever igår men i övrigt ligger jag mest i soffan och tycker synd om mig själv. 



Jag har INTE tid med detta....jag ska ju foxfrossa hela helgen. Frossa har jag redan men att dansträna med nån lockar ju inte direkt i detta tillståndet. Ska försöka mig på det ikväll men vi får helt enkelt se!


Gnäll, gnäll, gnäll 😷

Nu tillbaka under filten igen

//Bubbel - har en urtrist matte


Inga kommentarer: