tisdag 21 februari 2017

BLOOOOOOOOOOOOOOOD

I dag har farmen fått en valack. Bestämde mig förra veckan att Nitro skulle bli valack eftersom det blir så mkt enklare när man bor på denna farmen med så mkt hästar. 

När Boriz varit halt har Nitro fått gå själv i hage för man kan ju inte släppa en hingst med vem som helst och nu kommer han ju kunna vara kompis med vem som. 
Det blir ju dessutom bättre när andra än jag ska ta in och ut i hage osv. 
Dock har det suttit långt inne att kastrera för han är jäkligt fin men en valack är ju lika fin och bra!
Beslutet var ju ändå taget att inte visa honom i år då han är i växtperiod nu

Tack snälla Sus för hjälpen OCH fikat.
Han var vid gott mod när jag lämnade stallet i kväll och jag hoppas det håller sig så!

Min ständiga följeslagare!

På nästa veckas bruksprov får jag hålla tummarna för Demand e: Ampere som är syskon med min Diamond Rose. Ytterligare ett syskon gick 5 års på Scandinavium i dag. Hon heter Diod
..... Finns en släkting till salu hos mig....kom och köp 😏 blink, blink
e: Zuidenwind u: Diamond Rose född 2016

Om någon har lust att följa med mig till Flyinge en dag på bruksprovet vore roligt. Säg till!!!

Nu är jag trött och lite frusen

//Bubbel - geggig

Inga kommentarer: