söndag 12 mars 2017

SPA DA

Vi har varit och SPA:at oss. En födelsedagspresent



Bubblat och ätit gott men det är ju fasen så trött man blir av att semestra. 
Man hinner ju liksom inte slappna av förrän man måste hem igen.


Vi fikade på Börjes igår men jag åt INTE räkmacka denna gång. Kände mig less på räkor efter födelsedagens smörgåstårtätande!

Fyllde bagaget med hästfoder och två slickgrejjer som Boriz fått smak på då han fick prova en häromdagen. Han står blickstill när man byter bandage när han får slicka på den!!! Så nu har jag shoppat egna till honom. Köpte hästgodisar också så nu känner jag mig som värsta ridskolebarnet!


Närkontakt med get igår innan vi åkte....då var hon minsann billig den lilla Götasöta. Satans ont !


När vi kom hem i em var jag så trött så efter kaffepaus så däckade jag i soffan och sen fick jag minsann energi och har städat foderrum, bytt bandage på Boriz, plockat in hästar, kvällsmatat och förberett frukostar i hagarna


//Bubbel - gillade inte den äckliga slickburken



Inga kommentarer: