fredag 5 maj 2017

KATTMORSKAN

Fredag igen....
Veckan har rusat iväg och inte hinner jag det jag tänkt på lång vägar ....man hinner inte så mkt mer än ston, mockning, träningar, ut/insläpp- hade behövt fler timmar på dygnet.

Varit home alone några dagar också och min nacke och arm strejkar verkligen. Det är ju f*n att man ska ha sån värk. Tummen och pekfingret är helt oanvändbara i dag och skulderbladet mördar mig. Suttit på kvällarna och kört ström genom kroppen med tens apparaten men inte hjälper det.... men tack nu har jag gnällt för ikväll.

I eftermiddag har jag varit kattmorska då Sivan fått ungar. Hon sprang runt mina fötter och gnällde så jag släppte in henne i sadelkammaren och då hoppade hon direkt ner i tvätt tunnan och födde barn. Mina katter är ju för roliga. Dom har hur mkt stall att vara i men bästa platsen i deras liv är tvättkorgen i sadelkammaren. Där är dom födda allihop!
Två vita, en ljusgrå och en mörkgrå....namn ska vara på S

I morgon kommer fler seminston liksom på söndag men räknar just idag in 24 hästar på farmen

//Bubbel - har fullt upp.


Inga kommentarer: