lördag 24 juni 2017

NU GÅR DET MOT HÖST IGEN

Småkillarna Wille och Bertil

Affe och Nitro


Feo och Känguruälgen

Hårbollen 💙

Sjuan 💜

Midsommarfirande på seminstation.


Saker blir sällan som man tänkt. I torsdags hade jag så in i h*****e ont i mitt ben att jag begav mig till vårdis i Lenhovda och tänkte att det finns väl några piller man kan få att tugga i sig....nja....där blev det mer koll på mitt spretande finger och jag blev inskickad till stan för röntgen och blev ju kvar där mest hela dagen vilket gjorde mig oerhört stressad eftersom jag hade så mkt att göra hemma. Höll på att bryta ihop fullständigt. Hur eller hur har jag en senskada i fingret och en lös benbit = slakt eller triangelmärkning. Hmmmm har ju gått med det där en vecka och så jäkla ont gjorde det ju inte även om fingret är i vägen så nåt gjordes inte åt det igår utan jag ska tillbaka nästa vecka. Såg ju ut som en treåring på dagis knåpat ihop fingrarna och det höll ju bara tills jag kom hem.
Gjort om på eget vis så jag iallafall slipper spreta med fingret för det är ju svårt att jobba. 
Dom ville såklart sjukskriva mig för mitt ben behöver också vila i högläge men vem har tid med det???



Cola har bäddat om sin son i kväll!!!

Finaste gosmulen tillhör Nitro

Midsommarfirandet blev inte alls som det var tänkt för pappi blev dålig och jag fick ställa in kalaset här. Spelar ingen roll hur mkt jag än försöker så räcker jag inte till överallt.😱😱

Idag har Päran gjort om staketet vid ridbanan som demolerades lite av sto och föl häromnatten och jag har drillat elever.

I morgon ska vi göra ett försök att åka en liten tur några timmar men först ska vi visa hästar för spekulanter :)

//Bubbel - trött, seg och slö


Inga kommentarer: