måndag 24 juli 2017

BENSPRATTEL

Världens bästa mule men en stund på ridbanan i kväll var han billig...mkt billig.

 Plötsligt händer det - ny frisyr !


Staketbygge idag....mer för andra , mindre för mig men jag har haft så himla mkt att göra ändå.
Morgonen började med stokoll med både dräktiga i dubbel bemärkelse, odräktiga och dom som var klara för hemgång i väntan på 17 dygns koll.

Städat båda stugorna inför helgens kurs.

Fixat en hel del annat praktiskt inför samma kurs...mkt som ska iordningställas och skönt att börja med det redan i början av veckan för jag vet hur stressigt det kommer bli!!!



Varit på resande fot med häst och hunnit ta en fika i Åseda med Sus....tänk så trevligt att få gå på café en  stund och bara sitta ner och babbla lite - sånt är inte jag van vid!

Vi har jobbat med inridningshäst, fixat ny hage och flyttat ettåringarna.

Jag har ont i mitt spretande finger....ska det aldrig bli bra???
Ska till hospitalet på torsdag igen...måste väl vara nåt dom kan göra tycker man!!!!!!
Försöker ju böja och öva men det funkar verkligen inte...blir inte ett dugg bättre.

Hästantalet minskar....i kväll är dom bara 27 

//Bubbel - kan inte hjälpa att det spritter i benen



Inga kommentarer: