tisdag 25 juli 2017

BLOMÅNGEST

Ikväll har jag fått fler fina namnskyltar 💙

Päran körde ut en ny bal i ena stohagen i kväll....livsfarlig sa mammor!!!


Nu ramlar dräktigheterna in på löpande band. Jag blir ju så glad att jag får tårar i ögonen varje gång. Just Detta är en blivande dressyrstjärna e: Benetton Dream 

Nyharvad ridbana . Tack till Filip!!!!

Är detta Stånds??? Jag blir helt förvirrad. Tycker inte blommorna stämmer men bladen....oroar ju ihjäl mig att alla mina hästar ska dö inom kort för att dom blir förgiftade...
Googlade att den översta bilden är RENFANA men dom två undre då????? 

Den har ju inte slagit ut än den undre....


Farit fram och tillbaka mest hela dagen med hästar i släp och vi har traskat med hästar. 
Städat båda sadelkammarna
Bytt några pannband och putsat träns, bytt schabrak
Hästarna jobbade.
Packat en miljon höpåsar.
Skrivit köpekontrakt på såld fölis.
Lekt med inridnings poooony

Har tänkt hela dagen att jag ska dra ett varv med dammsugaren men så långt har jag inte kommit än...tar det i morgon.

Börjar med stokoll 8.30 och hovis vid 9.00 - kommer bli en rörig förmiddag

//Bubbel - måste sova nu men är sugen på nåt gott


Inga kommentarer: