onsdag 9 augusti 2017

INGEN HÖMAGNET TRÖJA I VINTER

Avslutade gårdagen med att platsa hösilagebalar i det vackraste månsken jag sett....gick ju inte att föreviga det med ifånen men fint var det.

Mitt jobb....

.....man innan dess hann jag och Sus en tur till Ullared och shoppade såklart mer än nödvändigt men jag är mkt nöjd med min vinterjacka (i blekråsa) ett par jeans, några tröjor....började nästan lipa när min hömagnetströja inte fanns att köpa längre och hur ska jag kunna överleva vintern i en annan modell - ni kommer inte känna igen mig. Hittade två par billiga ridbyxor (169:- ) som jag vet passar arslet 😏😏😏
Fast det roligaste med utflykten är egentligen själva resandet och ha det trevligt.
Dock rekommenderar vi inte MAX i Värnamo denna gången. Vi fick vänta i 30 min på en kopp kaffe, två lyxshake ....inget direkt avancerat. Måste varit en Lyxkaffe deluxe ...


//Bubbel - fick inte en endaste ny pryl

Inga kommentarer: