lördag 28 oktober 2017

DYRT MEN TREVLIGT

Sitter i soffan med ond kropp men nöjd med min arbetsdag!
 Hunnit med ridhustid, krattat skit, tagit en fika med Sussi när hon var här och hade privatelever. Dessutom planerade vi nästa lördagsträning då det också ingår en knytis lunch!  

Byggt staket och nu börjar det likna nåt på en del av fältet iallafall. Snart är hagen vid nya ligghallen klar och sen kan vinterhelvetet få braka lös bäst det vill. Mitt projekt fortsätter i morgon!!! 

kväll har vi ätit tacos för i vanlig ordning var vi inte klara förrän det var kolmörkt ute!!!! 

Igår tog jag fritt efter stallet var klart på förmiddagen ( 15 hästar att mocka till så det tar ju några timmar) Vi dvs jag, Nadjo och Anki minglade på ELMIA och hade en allmänt trevlig dag fast vi hann också luncha och gråta ut över våra hästar som inte längre finns... 💔💔💔

ELMIA blev dyyyyyyyyyyrt för mig då jag hade spenderbrallorna på mig

Köpte dessa två höhäckarna och bilderna har jag lånat från Kellfri där jag fick rabatt och även beröm för att jag tjoff tjoff bara bestämde mig ,den och den ska jag ha....tack tack!!!

Det blev dessutom 4 nya svarta benskydd av min favvo sort och snygga krokar att ha i stallet!
Nåt plommonfärgat schabrak fick jag minsann inte. Dom var slut - bottendåligt.


Denna veckan har vi hunnit med att sköta fik och städa på Vetlanda Sportdansklubb. Vi är med i Resursgruppen och då gör man det en gång/termin. Helt OK. Blev en hel del steg på stegräknaren då jag fick hoppa in i nybörjarbuggen för där var följarbrist.


I förmiddags var dom så här fina på träningen. Diamond Rose 


//Bubbel - anser att det snart är sovdags

Inga kommentarer: