tisdag 24 oktober 2017

HINNER INTE MED

I förmiddags travade dessa två och sen Nitro lite bommar....bommarna har även använts av dagens elever på olika vis!!!


Ledsamt med all gegga i hagarna!

I lördags efter dansträningen var vi en tur på Biltema och där köpte jag tre stycken regntäcken á 149:- finns väl alltid nån dom passar !

Fortsätter med mina staket. Det går inte snabbt men varje stolpe i backen är en bit på väg.
Dagarna är för korta, det är ju mörkt på tok för tidigt.
Jag hinner inte med det jag måste....

Har sån jävulsk muskelvärk nu i min kropp, man kan nästan inte tänka på annat när man har det men i morgon ska jag ÄNTLIGEN få börja bassängträning och det ser jag ju såklart fram emot för nån nytta gör det nog.....hoppas jag

//Bubbel - inte jobbat idag heller

Inga kommentarer: