lördag 14 oktober 2017

IDAG ÄR DET LÖRDAG

Bytt träns/nosgrimma på LM och så skulle hon såklart ha luva.. som en riktig tävlingshäst!

Nya elever igår och nya idag. Superskoj!
Herregud så stor Hexagon är i jämförelse med Affe !

Dom tre musketörerna. Bästa ponnyligan.
Idag har Zinzano gått privatlektion och han är superduktig!

 Det är mörkt på kvällarna att traska upp till Ingas med hästarna när lektionerna är slut. Tur man har pannlampa iallafall.
I morgon söndag är min plan att börja med staketen hemma så det blir ordning innan vintern.
Den planen stressar mig men måste få det gjort så jag måste jobba i morgon.
I eftermiddag dömde jag på en P&R i Lenhovda. Trevliga timmar även om det inte var så många ekipage . Vi hade väl samtliga glömt bort att det skulle vara och kom på det i mitten av veckan så roligt att det blev av iallafall. Trevlig form på att träna på att tävla där man rider sitt program och får en bedömning men man kan också som domare diskutera ritterna som man i vanliga fall inte kan och ge möjlighet att rida om delar eller hela programmet.
Dessutom fick jag lära mig nåt nytt - att döma WE LA program!

På hemmaplan hade mannen i huset bytt en boxvägg i stostallet så den målade jag omgång ett nu i kväll!!


Söt liten ridelev pysslandes med Loppan i förmiddags!


Ikväll har jag tråkigt , supertråkigt!

//Bubbel - ogillar tristess

Inga kommentarer: