lördag 7 oktober 2017

MÖRKT OCH HÖSTIGT

Igår var det härlig sol men lite kallt.....
Det träd som fäller sina löv först är en stor Ask som står precis utanför stallet. Där rasslar det ner första frostnatten. 

Idag är det riktigt ruskväder med en heldag i stallet. Hade privatlektion på Råsa först och därefter har jag träffat helt nya elever och det är alltid roligt, men svårt förstås.

Det mörknar snabb nu och hästarna kom in redan vid 18.30 tiden idag för dessutom kände JAG för att ta ledigt i vettig tid för dagen!
Varit i civilisationen en stund. På ICA...haha.
Man ska INTE åka till affären när man är hungrig för det blir dyrt och lite onödigt ( men gott) !


I morgon ska jag ha sovmorgon och f*n den som väcker mig!!!!
Jag tänker inte ha en endaste lektion på hela dagen heller....men mocka skit lär jag väl inte slippa!!!

//Bubbel - sjusovare

Inga kommentarer: