onsdag 1 november 2017

KNASHÄSTAR

Kaosig morgon men hästar som rök ihop vid ihopsläpp. Tänk att en liten sketen ponny kan vara så bitter ibland!

Hårbollen som tvångsleds till hagen för tillfället ville inte gå över en tråd vid insläppet och då passade hans mamma på att ta en rymnings tur iväg ut på vägen. Kunde inte släppa Bollish men lyckades asa honom tillbaka till stallet för att hämta en hink foder att skramla med så hungriga morsan kom hem igen!!!
Tog gaaaaaaaaaaaaaaanska lång tid innan båda var i hagen och tålamodet frestades!!

Hann inte mocka överallt idag innan jag for till staden och det är ju jätte roligt att ha det kvar när man kommer hem....

Idag har jag blivit kallad flickebarn, tösabit ....fått höra att jag hade en baddräkt i fina färger och sist men inte minst att jag var vacker....hahhaaaa.
Bör man känna sig kränkt i dessa tider???
Nä tyckte gubben var lite gullig men blev generad 😏

I kväll skulle Boriz ridas....tappsko och inte hittade jag nån sko att slå på . Hate it!!!!

Traskat hem med ponnysar och Affe i mörkret. Ogillar verkligen detta mörker!!!

Nu ska jag kolla en stund på bonde .

Är trött, behöver sova men sover jätte dåligt på nätterna för jag har så ont i mina händer just nu och mitt spretande finger värker och känns jätte konstigt.
Borde inte fingret vara OK snart ??
Det var ju den 16/6 jag skadade det.....evigheter sen ju!!!!

//Bubbel - med färgglad baddräkt

Inga kommentarer: