söndag 10 december 2017

PAKET

Boooring men nödvändigt! Suttit en stund med papper i kväll!
Slagit in årets första julklappar samtidigt som jag egentligen skulle sitta med mina papper....men tappar omgående fokus från tråkiga saker!!!

Fått bygga staket i eftermiddag....samma staket som jag byggde för ca en månad sen. Det har reparerats och grävts utmed vägen och då åkte staketen långt upp i skogen. Tycker förstås att dom kunde lagt dom lite fint så man enkelt kunde sätta tillbaka dom igen men icke....stolpar och tråd låg slängda både här och där i en salig blandning ....trist när jag lagt ner en massa arbete på att sätta nya stolpar och ny tråd. Har inte ens haft hästar i hagen där ännu
Vem betalar min timpenning för att jag fått gå där lite över två timmar idag och då bara hunnit med ungefär hälften av staketet. 
Riktigt j***a irriterande men nu är iallfall stolparna uppe igen. 
Tråden får jag dra sen när jag rett upp virrevarret!!!

2:a advent och jag tyckte det var jätte fint i vår trädgårdspaviljong med lampor och lite snö nu i kväll!

Päran har hämtat hösilagebalar i Lenhovda idag. Bra att ha framöver!
Vi behöver mer så hör av er om ni har att sälja!

Sjuan har varit ute en kortis idag. Gått fram och tillbaka på stallplanen. Alla överlevde. Tror inte han fattade att han var ute ens. Nu får jag hoppas att jag kan få lite hjälp så jag kan leda dom dagtid framöver. Kan inte ta både han och mammi själv!!

//Bubbel - gör snöänglar


Inga kommentarer: