söndag 11 februari 2018

FARMENS LIVSNJUTARE

Varit på Julklapps SPA på Hooks Herrgård .....var iväg ett helt dygn....sen ringde Nadjo att en styck häst skadat sig och då hade jag minsann ingen ro utan åkte hem lite tidigare än planerat

Maten var mkt god. Efterrätten är nästan det godaste jag någonsin ätit i efterrättsväg. 


Överallt på väggarna var det nån kunglighet som glodde på en 

Jag älskar Kristallkronor och dessa tänkte jag snott!!


Kvällskaffe i salongen!

Så fina kakelugnar/spisar

Tja egentligen var vi ju den mesta tiden igår på spaet men där hade jag inte med mobilen så no photos.


Drack årets godaste öl utomhus i bubbelpoolen


 Jag uppskattar min julklapp väldigt mkt!

Inpackad fot....hoppas det läker fort!

Om någon har en häst över som ni vill låna ut under en period så hör av er. Mina avelsston ha fått mammaledigt nu och här är lite ont om ridbara hästar så jag letar en vikarie under en period!!

Nu ska jag kolla på farmen

Herregud man är ju helt seg och slö när man varit iväg på utflykt....egentligen borde man hålla sig hemma jämt haha!!

Tack Emma, Ann-Sofie, Lotta och Nadja som tog in djuren igår, kvällsmatade, frukostade och mockade + lunchade idag....aj löööööööööööv er!

//Bubbel - badat så kroppen skrumpnat


Inga kommentarer: