onsdag 7 februari 2018

BORIZ SNORIZ

Äntligen fick Nadja trimma lite på Boriz igår. Han är ju jämt upptagen med att gå lektioner annars! Undrar om man kan få henne att tävla lite i år ????




 Oj så roligt det kommer bli att mocka nu!!! Ny kärra och ny sopkvast...yaaaaaaaaaaaaaaay!!!

Fick ett ryck och röjde lite i foderrummet när jag skulle kvällsfodra. Vi är många som samsas om ett minimalt utrymme och jag har under en period haft lite foder i en utebox men det går inte längre för nu ska där flytta in en ny häst vecka 8. Jag lyckades iallafall få i 7 säckar foder i några tunnor och lådor. Very god!



Idag har jag hämtat min nya telefon....ska bara orka dra igång den också 💃💃💃


Plaskat i bassängen idag och inhandlat diverse så jag kan börja renovera i mitt andra hus i byn. 
Ge mig fler timmar på dygnet tack

//Bubbel - Har för få timmar till förfogande

Inga kommentarer: