söndag 25 februari 2018

SPORTLOV OCH FULL FART

Vart tar dagarna vägen???

Denna veckan bara försvann
Många timmar i ridhuset!
Sporlov så det har varit många elever , varav några nya!
Jag har haft prova-på ridning för dom mindre ryttarna....dom "hoppade" dessutom några skutt. Vilka superhärliga ponnyer jag har!
Programridningen fick jag dock ställa in pga snö, halka och brist på framridningsmöjligheter utomhus men återkommer med ett nytt datum framöver!
Det blev träningar ändå igår men på hästar uppstallade här.


Några av lördagens ekipage.

Kylan gör att det är besvärligt med vatten....här är det kallstall + hinkar inne = fruset vatten och mkt merjobb!
Ute fyller vi med varmt vatten och det fungerar ganska bra men som sagt det är slitigt med många hästar....men glad att dom dricker.
Jag är livrädd för kolik!

Nä nu får jag inte sitta här i soffan och dricka kaffe...ut med mig och bär lite vatten hinkar!!!

//Bubbel - otörstig





Inga kommentarer: