onsdag 28 mars 2018

ISRIS

I morse var det - 16,6 
När ska det bli vår????
Satt påskris utanför stallet....det är istappar i det!


Här är tanterna som är på dygn 313 resp 315 om jag räknat rätt. Det går in i fövaketider strax!



Igår åkte Nitro på utflykt, synd att han går här hemma och skrotar i hagen och egentligen vill jag ju inte sälja honom för jag tror han blir ett gott tillskott i verksamheten längre fram så när Matilda ville ha en ungponny att rida och ett sällskap till sin egen häst så bestämde vi lite hastigt och lustigt att hon får testa honom lite! Han är ju inte så långt iväg ( Landsbro)


Film från i lördags...inte ofta nån hinner med honom men bra när dom är hyggliga ändå och han är ju bara 4 i sommar!

Igår och idag har jag varit riktigt risig i min kropp. Har så ont i ryggen och i mina fingrar. Ett riktigt helvete om ni frågar mig. Kom knappt ur sängen i morse och fingrarna går knappt att böja. Lederna är helt stela och svullna. Måste väl antagligen ta tag i det hela men hoppas ju att det går över av sig själv
Gått med mitt back on track ryggskydd idag och knaprar värktabletter. Skitkropp!

Åkte och handlade lite käk i kväll iallafall (skulle egenligen åkt till stan idag men kan inte köra så långt just nu) Lite påskmat är inhandlad och till vårt Mexikanska Påskfirande på fredag....Tacos på dressyrträningens After Ride. 
Lovar att tiderna kommer upp i morgon på dagen. Det blir antagligen 4 pass med start 10,00
Hojta till och säg vad ni tar med er i matväg...
Jag fixar färs och Sussi fixar mjuka bröd
Vem tar vad för övrigt???

Nu mot sängen

//Bubbel - känner sig gammal som gatan



Inga kommentarer: