söndag 27 maj 2018

NATTKAMERAGLOARE



Lexiha hon växer. I fredags kväll efter lektionerna så fick hon dra ett rejs på ridbanan!


Köpt mig ett nytt mobilskal !!!


Rivit bort golv, lagt ett golv, limmat ett golv, målat väggar, fixat badrum, slipat och målat lister, målat en byrå, fixat bänkskivor och varje gång jag åkt upp till huset har jag "flyttat in" lite prylar så nu är köket nog nästan komplett... en bit på väg men det är mkt kvar!
Denna helgen har jag iallafall kunnat lägga ett antal timmar i följd med att fixa.

Har dessutom städat lilla stugan här hemma för inkommande boende denna veckan.
Jo ,åsså har jag städat stalltoan också....vilket ju är superskoj såklart!





Om någon har en soffa över så är jag spekulant . Helst en mörk och antingen en 2 + 3 eller en hörnsoffa. Vi behöver trädgårdsmöbler också och gärna en bänk av nåt slag!!1
Hojta till om du har nåt att sälja ....billigt!!!

Päran har också fått göra ett ryck i huset ....ni ser hur hårt han jobbar!!
Nädå han har fixat med ett golv, hängt upp lampor, hjälpt mig att släpa badkar mm

OM någon är sugen på att bo på landet här några dagar i sommar går det utmärkt att hyra Ingas. Man kan hyra häst och ponny samtidigt . Det finns en Råsa kat B och En Affe som är liten storhäst att hyra! Det går också att ta med egen häst och stalla upp hos mig och kanske trimma lite dressyr, rida program eller vad man nu önskar...
Nu ska jag snarast boka in några träningshelger också för er som vill rida.
Huset är uthyrt för ridledsridande också!!

Seminerade tre ston igår!

I morgon bitti kollar vi ston igen och vetto är nog här ca 8.30 skulle jag tro!!!

Lilla D är på dygn 357 (minst) men det händer inte så mkt, eller jo det gör det men nu tycker jag att hon kan föla. Snart är det dags att börja vaka på nästa sto som är beräknad till 15/6.


Hujedamig vad jag känner mig trött och stel, godnatt!!!

//Bubbel - nattkameragloare

Inga kommentarer: