onsdag 16 maj 2018

VÄRLDEN BEHÖVER FLER FÖLBILDER











Det doftar gott vid ridbanan!

 Dagen i övrigt att mest gått till att söka en Tysk seminlåda på rymmen.  En stoägare med specialras hade själv gjort en beställning och frakten har inte klickat idag så lådan har fastnat i Jönköping lyckades vi komma fram till efter mkt eftersökning och ett mejl har hamnat i skräpposten så sökningen blev dessutom extra besvärlig. Jag har fått några gråa hår till denna dag helt klart och stoet har såklart inte blivit seminerat.... Spermierna är nog pigga och glada om lådan kommer i morgon....suck! Ibland gillar jag INTE mitt jobb.

Nu sist i kväll har jag slipat lite och börjat måla en vägg...ville ha den grå....hmmm , blev nog lite väl grå . Äh strunt samma, man ska ju bara sova i rummet ändå!!!

Jag ska ha boende i huset 1/6 så jag får rappa på att fixa så kök och ett sovrum + toaletten. Poff, tjoff

Känner jag mig stressad......jäss!


Nu ska jag sova för i morgon bitti är det semindags och sen ska jag måla mer innan det är dags att ha 5 träningspass med elever.

Vi kommer förresten kolla ston i morgon kväll vid 21 tiden istället för fredag morgon då veterinären har förhinder då!

//Bubbel - jobbat sina pass idag

Inga kommentarer: