söndag 23 december 2018

S*Å*L*D

I morse hade jag fritt! Inte jag som hade stalljour. Gott att slippa stressa ut i stallet.
Sov lite längre, passade sen på att städa ur en garderob och slänga lite saker men nu tror jag att jag slängt klart innan jul....kanske!

Flyttat om hästarna i hagarna.
Ponnyer fått en ny vinterhage och alla mammisar går i samma hage!

Idag är dessutom WilleWinzent LH såld till ny ägare!
Ibland blir det bara så....trots att jag försökt avråda dom att köpa unghäst....haha. Nu ska han ju förvisso stå kvar här så det blir nog bra och dom (precis som jag ) gillar ju Wille jätte mkt och det var ju just DEN hästen dom ville ha , så det fick till sist bli så!!!


Ikväll har jag grilljerat skinka, gjort några kakor, kolor och slagit in julklappar.
Hunnit slappa i soffan och dricka gögg också.

I morgon ska jag åka på äventyr en stund ......återkommer om vart och varför!!!!

På annandagen finns ett dressyrpass ledigt om någon vill rida en privatlektion eller om ni är två som vill rida ihop. Antingen kl 13.30 eller 14.30 

På fredag finns möjlighet att rida i grupp 17.00 om någon vill hänga på !

//Bubbel - varit ledig idag


Inga kommentarer: