lördag 5 januari 2019

YRSEL

Jag vet snart inte vad jag ska ta mig till!!! Jag har sån fruktansvärd yrsel som kommer och går. Innan jul var det hemskt och jag kräktes så fort jag ens försökte sätta mig upp och att jobba var hel omöjligt vissa gånger     Jag har ju dessutom ont i min nacke av mitt diskbråck och det strålar ut i båda armarna  och det ger domningar och stickningar i mina händer så jag har alltså flera problem. Varit hos både läkare och sjukgymnast och som gjorde ett försök att lägga mina öronkristaller tillrätta vilket också köndes lite bättre nu en period. Igår var jag hos läkare igen ang nacke och händer och då frågade han hur yrseln var... jo det känns bättre tack och lov svarar jag så vi släppte just den diskussionen. Vad händer idag då???? Jo vaknar tidigt i morse av att världen snurrar nåt så in i helvete och jag har kräkts i flera omgångar av yrseln, är helt matt och orkar såklart ingenting och dagens aktiviteter har fått ställas in. Är det någon med kristallsjukan som har några andra råd eller bra tips eller vart man ska vända sig för att få hjälp??? Jag blir tokig snart för det är så fruktansvärt obehagligt och jag kan ju knappt ta mig fram gåendes när anfallen kommer.